Farming Simulator 19 (Windows 10)
Den ultimative simulering af landbrugslivet er tilbage med en komplet ændring i grafikken og den hidtil mest komplette landbrugsoplevelse! Bliv moderne landmand, og opbyg din gård i to amerikanske og europæiske landskaber fyldt med spændende nye landbrugsaktiviteter, afgrøder, der skal høstes, og dyr, der skal passes. Kør i over 300 autentiske køretøjer og maskiner fra alle de førende mærker, herunder den prestigefyldte John Deere – men også Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr og mange flere. Opbyg din gård online sammen med andre spillere, og download community-skabte mods til en evigt ekspanderende Farming Simulator-oplevelse! Når først den er downloadet, vil der være yderligere indhold tilgængeligt i spillets butik. Sørg for at have tilstrækkelig in-game valuta for at købe dem.