Farming Simulator 19 - Platinum Edition (Windows 10)
Afprøv dig selv som moderne landmand i Farming Simulator 19 Platinum Edition! For første gang i seriens historie kan du nu opleve en af verdens førende producenter af landbrugsmateriel: CLAAS. Glæd dig til massevis af eksklusive køretøjer, som hjælper dig til at opbygge, udvikle og udvide din gård på to helt nye områder fyldt med spændende landbrugsaktiviteter, afgrøder og dyr. Kør i det største udvalg af autentiske landbrugskøretøjer nogensinde i en landbrugssimulator med mere end 380 køretøjer og redskaber! I Platinum Edition får du mere end 35 nye køretøjer og redskaber fra CLAAS, som slutter sig til nogle af industriens store navne – John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra og mange andre. Høst alverdens afgrøder, kast dig ud i skovning, pas dine dyr – grise, køer, får, høns – og rid på dine heste. Udvid din gård online sammen med andre spillere, og download indhold skabt af fællesskabet til det altid voksende Farming Simulator!