Farming Simulator 15
Velkommen til den nye generation af Farming Simulator! Med helt ny grafik og simulationssoftware tilbyder Farming Simulator 15 en storslået åben verden fuld af detaljer og visuelle effekter! Online med venner i multiplayer eller solo skal du styre og udvikle din egen gård: høst, dyrehold (køer, høns og får), salg af friske produkter, investeringer i nye og mere kraftfulde køretøjer eller redskaber ... Oplev også den nye aktivitet i Farming Simulator 15: brændehugning, og dets udvalg af specifikke køretøjer og redskaber! På hundredvis af hektar jord i det nye nordiske miljø og et fornyet nordamerikansk miljø kan du bruge og køre over 140 autentiske køretøjer og landbrugsredskaber, herunder eksklusive køretøjer fra over 40 kendte producenter: New Holland, Ponsse, Case IH, Deutz-Fahr ... I multiplayer kan du invitere dine venner til at hjælpe dig med at udvikle din gård og øge din produktivitet!