Fable Pre-Order Content Pack
Forudbestil Fable nu for at modtage denne eksklusive Pre-Order Content Pack.* Få fat i Pre Order Content Pack, og spankulér ind i Albion iført det legendariske Chicken Suit med næb, fjer og tvivlsom værdighed. Du vil også modtage en samling charmerende og upraktiske gaver, som kan vinde hjerter, få øjenbryn til at løfte sig og generelt blande sig i albionernes liv. Dine gaver omfatter Wild Flower Bouquet (kendt for sin garanterede romantiske succes), Toy Chicken og Scones & Jam Picnic Hamper – alle perfekte gaver til indbyggere med en helt specifik smag. Uddel dem med omhu for at forme, hvordan andre opfatter din helt, for at forbedre dit omdømme og for at låse op for forhold, som måske/måske udvikler sig til sand kærlighed. Forudbestil nu, og begynd at påvirke Albion fra dag et i rollen som en populær helt, en håbløs romantiker eller en høne i støvler. *Forudbestillingstilbuddet slutter, når spillet officielt udgives. Begrænset til 1 pr. person/konto.