Eyedol
Eyedol, den anden Shadow Lord, der blev kløvet i to under en skæbnesvanger kamp mod Gargos, vender endnu engang tilbage ved hjælp af Kan-Ras magi. Eyedols kræfter er blevet ustabile og splittede efter hans død og genopstandelse, og nu tvinger de ham til at balancere en brutal krigerpersonlighed med en lige så dødbringende magiker. Kun ved at bruge begge personligheder kan du låse op for Eyedols sande potentiale!