Escape Academy
Du er netop ankommet til Escape Academy – en skole, hvor talentfulde elever træner for at blive den ultimative Escape Room-mester. Gennemfør mere end et dusin mesterligt udtænkte Escape Rooms – designet af erfarne eksperter i Escape Rooms fra den VIRKELIGE VERDEN. Oplev hele Escape Academy alene i singleplayer ELLER i co-op for to spillere. Kan spilles lokalt eller online på delt skærm. Udforsk universitetsområdet i Escape Academy, og bliv fortrolig med fakultetet, en farverig gruppe af karakterer, som hver er ekspert i Escape-kunsten – og nogle med hemmeligheder, som endnu ikke er afsløret ... Med musik og lyddesign af ingen ringere end selveste Doseone (Gang Beasts, SLUDGE LIFE, Disc Room, Enter the Gungeon). Tag på eventyr med Coach Yoach i Escape Academy: Tournament of Puzzles! Spil mod dine venner i en række globale hovedbrudsturneringer! Den store indholdsopdatering indeholder tre gigantiske arenaer, tre nye spiltyper, hovedbrudsboosts, nye bedrifter og mange flere hovedbrud. Løs hovedbrud i gigantiske arenaer, der kan spilles igen og igen med hemmelige passager og alternative ruter. Tomb of the First Escapist - Dybt inde i hjertet af Egypten, hvor Escape første gang så dagens lys, skal du finde vej gennem kryptens hemmelige passager, så du ikke ender med at skulle tage permanent ophold i de underjordiske gange! Hackannery - En forladt fiskekonservesfabrik, der er blevet til en hackerhule. Denne regnvåde mole er fyldt med teknologiske overraskelser og hovedbrud med havtema. The Showman’s Studio - Træd nærmere, hvis du tør lade dig forundre! Den største scene i hele Escape har et væld af magiske udfordringer klar til dig! Escape Race - Spil mod dine venner i et hæsblæsende hovedbrudsløb. Tic-Tac-Toe - Det klassiske kryds og bolle-spil, men X'erne og O'erne er bag lås og slå. Scavenger Hunt - Led efter trofæer, mens du prøver at løse svære hovedbrud. Og hvis du troede, det ikke kunne blive mere vildt, så kan du godt begynde at glæde dig til de mange nye boosts i Tournament of Puzzles! Distraher dine modstandere ved at udløse fælder, eller få en fordel, og måske endda sejren, ved at bede om hjælp. Foretrækker du at spille solo? Slet ikke noget problem! Coach Yoach giver gerne en Escapist lov til at finde sin egen vej gennem banerne i singleplayer. Hovedbrudsøvelser gør mester! Og det er bare en lille del af alle de skøre (og til tider dødbringende) overraskelser, turneringen har i vente til alle de Escapists, der har modet til at deltage. Så hvad venter du på? Smøg ærmerne op, og bliv klar til at løse hovedbrud!