ELDERBORN
ELDERBORN er en Metal Action Fantasy Slasher med brütal FPP nærkamp og souls-like/RPG karakterudvikling. I legendernes tid har barbarstammerne brug for en ny mørk messias. Spilleren bliver en nådesløs dræber, der vil afdække gamle hemmeligheder i dommedagsbyen og forme deres egen skæbne. Dette ambitiøse indie-spil, fem år undervejs, kombinerer en gammeldags singleplayer-fornemmelse, en klassisk heroisk historie og et moderne niveau af færdighedsbaserede udfordringer. Alt dette og mere skaber et action-fyldt, lore-dækket, medrivende eventyr, der vil vare 8-10 timer i en enkelt gennemspilning. Forbered dig på: Færdighedsbaseret, souls-lignende nærkamp i førstepersonsperspektiv, komplet med 11 forskellige våben at mestre Karakterudviklings- og færdighedssystem, der giver dig mulighed for at spille spillet på din helt egen måde En håndlavet, mystisk og farlig verden at udforske – katakomber, gammelt, monolitisk by og mere Et stort udvalg af fjender, hver med deres egen kampstil, tricks, styrker og svagheder Et episk og noget eksotisk originalt heavy metal soundtrack med en lejlighedsvis elektronisk beat En kompromisløs hyldest til Robert E. Howard-lignende heroisk fantasy og den fantastiske popkultur fra 80'erne og 90'erne New Game + tilstand! Bliv barbarisk!