DYNASTY WARRIORS 9
Oplev spændingen ved én mod tusinder i en helt ny åben verden med DYNASTY WARRIORS 9, det nyeste bidrag til spilserien! Det forhistoriske Kina er portrætteret på et enormt og åbent kort. Og selvom vi har bevaret spilseriens intuitive styring, har vi også inkluderet et nyt Musou Action-system, hvor du kan opleve den hæsblæsende spænding ved "én mod tusinder" på en evigt foranderlig slagmark. Ydermere kan du opleve vores eklektiske samling af officerers tilværelser blandes i den omfattende "Romance of the Three Kingdoms"-verden, hvor du drages ind i historiens utrolige bølgebrus med det seneste DYNASTY WARRIORS-spil! Følgende funktioner er indeholdt i prøveudgaven: ・Spil dele af "Story Mode" med 3 figurer efter eget valg fra et galleri med 90 figurer. ・Spil "Online 2-Player" med gratis oplåste figurer, der skifter dagligt. Bemærk: Ved brug af "Officer tickets", der kan købes til at låse figurer op, kan du bruge de figurer i alle spiltyper. Bemærk: Data fra prøveudgaven kan importeres til brug i den købte udgave af spillet.