DYNASTY WARRIORS 8 Empires
DYNASTY WARRIORS 8 Empires er det nyeste spil i "Empires"-serien, hvor du forsøger at erobre det gamle Kina med både strategi og den taktiske ene mod tusind-action, WARRIORS-serien er kendt for. Spillere er en helt fra De Tre Kongeriger-æraen, som forsøger at samle det gamle Kina med sig selv som hersker gennem strategi og krig!