Dying Light
Fra skaberne af Dead Island og Call of Juarez. Vinder af over 50 branchepriser og nomineringer. Spillet, hvis kompromisløse tilgang har sat nye standarder for førstepersons zombiespil. Understøttes stadig med nyt indhold og gratis fællesskabsbegivenheder her flere år efter udgivelsen. Overlev i en by ramt af en zombievirus! Stå overfor umulige valg på din hemmelige mission. Vægter loyaliteten mod dine foresatte højere end viljen til at redde de overlevende? Valget er dit … UDSTRAKT ÅBEN VERDEN Bevæg dig frit gennem den atmosfæriske by. Brug dine parkour-færdigheder til at bestige enhver bygning og nå fjerntliggende områder. KREATIVE KAMPE Deltag i blodige kampe, og find hele tiden nye måder at konfrontere dine fjender på. Udnyt miljøet og de forskellige våbentyper og færdigheder til at få overhånd. DAG OG NAT Oplev det dramatiske skift fra jæger til jaget, når solen går ned. Tag kampen op, eller flygt uden tøven - og uden at se dig tilbage. SPIL OP TIL 4 SAMMEN Slå dig sammen med andre spillere og øg dine overlevelseschancer i et nervepirrende samspil. Gennemfør kampagnen sammen, eller tag del i de hyppige fællesskabsudfordringer.