DRAGON BALL XENOVERSE 2
DIN HISTORIE, DIN AVATAR, DIN DRAGON BALL-VERDEN Dragon Ball Xenoverse 2 er den ultimative Dragon Ball-spiloplevelse. Det er fyldt med spændende action, episke kampe og utallige tilpasningsmuligheder. Skab din egen figur, udforsk Conton City, og slå dig sammen med ikoniske figurer fra serien som instruktør for at træne og blive klar til kampen mod drabelige fjender og redde historiens gang! Du kan tilpasse din figurs udseende, evner og manøvrer undervejs i spillet, så du kan skabe en virkelig unik og kraftfuld kæmper. Men det sjove stopper ikke der! Dragon Ball Xenoverse 2 indeholder også online multiplayer-spiltyper, hvor du kan kæmpe mod andre spillere fra hele verden i episke opgør eller deltage i Raid Battles for at konfrontere gigantiske fjender sammen med andre spillere. Der er DLC-pakker fra de sidste 7 år, så der er altid noget nyt at opdage og opleve i Conton City! KÆMPEREN, SOM DU ALTID GERNE VILLE VÆRE. Det store udvalg af tilpasningsmuligheder gør, at du kan skabe en figur, der virkelig passer til din stil og personlighed. Du har fuld kontrol over din kæmper, lige fra race og udseende til evner og manøvrer. EN UENDELIG ONLINEOPLEVELSE. Der er adskillige multiplayer-spiltyper og begivenheder i spillet, så kampene stopper aldrig! Konfronter spillere fra hele verden i episke opgør, eller slå dig sammen med dem mod gigantiske trusler i Raid Battles. VIS DIN KAMPÅND FREM! Dyk ned i de intense og actionfyldte kampe, som er typiske for Dragon Ball. Uanset om du kæmper en mod en eller deltager i enorme kampe mod flere fjender, så kan du lade dig rive med af kampens spænding! HELE DRAGON BALL-UNIVERSET VENTER. Besøg forskellige lokaliteter og tidslinjer i Dragon Ball! Kæmp på ikoniske steder fra Dragon Ball-universet, og interager med berømte figurer for at beskytte historien. ALT FRA DRAGON BALL ER HER. Dragon Ball Xenoverse 2 er fyldt med fan service, og der er ikoniske figurer, lokaliteter og øjeblikke fra serien, som fans vil elske at se og opleve i spillet. 7 ÅR MED UDVIDELSER! Dragon Ball Xenoverse 2 er større end nogensinde før! Efter 7 år med regelmæssige udgivelser af nyt DLC-indhold kan du opdage mere end 40 nye figurer, historier og meget mere fra Dragon Ball Z, Dragon Ball Super og endda Dragon Ball-film. Bliv hængende, og benyt dig af de gratis opdateringer *Ansvarsfraskrivelse: De animerede billeder, der vises her på siden, er en kombination af indhold, hvoraf noget er en del af det DLC (Indhold, som kan downloades), der kan købes separat fra grundspillet!