Oplev den episke opfølger til Game of the Year 2009 fra de anmelderroste skabere af Dragon Age: Origins og Mass Effect 2. Du er en af de få, der undslap, da dit hjem blev lag ti ruiner. Nu, hvor du er tvunget til at kæmpe for overlevelse i en verden i konstant forandring, må du skaffe dig de mest dødbringende allierede, samle hæder og formue og skrive dit navn i historiebøgerne. Dette er historien om, hvordan verden ændrede sig for altid. Legenden om din vej til magten begynder nu.