DOOM Anthology
DOOM Anthology DOOM Anthology tager spillerne med gennem mere end tre årtier med dæmonudryddelse – fra de klassiske spil, der gjorde genren med førstepersonsskydespil populær, til seriens reboot og dens fortsættelse, som fansene elsker. Brug et arsenal af kraftige våben til at kæmpe dig gennem horder af dæmoner på Mars, på Jorden og gennem Helvede i seks kritikerroste spil. DOOM + DOOM II DOOM blev udviklet af id Software og blev oprindeligt udgivet i 1993. Det banede vejen for og gjorde førstepersonsskydespil populære, og det satte standarden for alle FPS-spil. Den anmelderroste efterfølger, DOOM II, udkom i 1994. Nu kan du få de definitive og nyligt forbedrede versioner af DOOM + DOOM II som et kombineret produkt. DOOM 64 I denne forbedrede version af DOOM 64 er der gået flere år, siden du stoppede helvedes invasion af Jorden. UAC-forskningskomplekset på Mars blev sat i karantæne for at holde menneskeheden sikker, og det blev sidenhen forladt og glemt ... indtil nu. Et signal fra en nedslidt satellit angiver, at der stadig findes et enkelt væsen, og det har magten til at genoplive dæmonerne. Du bliver som den eneste overlevende marinesoldat, der kæmpede mod helvedes horder, sendt på et solokorstog for at jage Mother of Demons og stoppe en ny dæmonisk invasion. DOOM 3 Union Aerospace Corporations forskningskompleks på Mars er blevet offer for en dæmonisk invasion. Som en af de få overlevende skal du kæmpe dig til helvede og tilbage igen gennem en horde af dæmoner i dette prisvindende horror/action-FPS, som er en gentænkning af det originale DOOM. DOOM (2016) DOOM er udviklet af id software, studiet der banede vejen for genren med førstepersonsskydespil og udviklede multiplayer Deathmatch. Spillet vender tilbage som en brutalt sjov, udfordrende og moderne skydespilsoplevelse. Fundamentet for den intense førstepersonskamp bliver lagt af ubønhørlige dæmoner, utroligt destruktive våben samt hurtige og flydende bevægelser – uanset om du knuser dæmonhorder gennem helvedes dyb i enkeltspillerkampagnen eller dyster mod dine venner i de mange multiplayerspiltyper. Udvid din spiloplevelse ved brug af spileditoren DOOM SnapMap for nemt at skabe, spille og dele dit indhold med verden. DOOM Eternal (Deluxe Edition) Helvedes hærskarer har invaderet Jorden. Du er Slayeren i en episk enkeltspillerkampagne, hvor du skal nedlægge dæmoner på tværs af dimensionerne og forhindre menneskehedens undergang. Det eneste, de frygter ... er dig. Deluxe Edition indeholder et dæmonisk Slayer-skin, en klassisk våbenlydpakke og adgang til begge kampagneudvidelser til det anmelderroste DOOM Eternal. Din sejr over helvedes styrker reddede menneskeheden fra total udslettelse, men prisen var høj. En ændring af magtbalancen i himlen betyder, at universets sande hersker bliver nødt til at handle og bringe tingene i orden igen. Du kan kæmpe mod nye dæmoner og bruge nye evner i den evige kamp mod ondskaben i de helt nye verdener i DOOM-universet.