Dome Keeper Ultimate Edition
Forsvar dig mod horder af fremmede monstre i dette unikke roguelike-actionspil. Brug tiden mellem angrebene til at grave dig under jorden på jagt efter værdifulde ressourcer og relikvier. Tag dem med tilbage til din kuppel for at låse op for kraftfulde opgraderinger og nyttige nye gadgets. Men det varer ikke længe, før de ubarmhjertige monstre vender tilbage – skal du risikere at grave dybere ned i minen? Eller skal du vende tilbage til basen og forberede dig på et forestående angreb? Valget er dit, men træf det hurtigt! Inkluderet i Dome Keeper Deluxe Edition: Dome Keeper – Forsvar dig mod horder af fremmede monstre i dette unikke roguelike-actionspil. Dome Keeper: Engineer Pack – Indeholder to kosmetiske genstande til Engineer Keeper "en hærdet dragt" og kæledyret "vagtsom ugle". Dome Keeper: Assessor Gear Pack – indeholder to kosmetiske genstande til valuaren, en magisk kappe og sødrageunge som kæledyr. Dome Keeper: The Lost Keepers - opdag to nye spillestile med The Infiltrator, en adræt vogter, der bevæger sig hurtigt med et reb, og The Beastmaster, en magisk vogter, der kan klare sig forbi miner med adrætte tentakler.