Directive 8020
Fra skaberne af UNTIL DAWN og THE QUARRY kommer et nyt sci-fi-gyserspil, der blander intense overlevelseskamp med vanskelige valg og en vidt forgrenende historie. Jorden er døende, og menneskeheden rinder ud. 12 lysår hjemmefra er der håb at finde på Tau Ceti f. Da koloniskibet Cassiopeia styrter ned på planeten, går det hurtigt op for besættelsen, at de ikke er alene. Cassiopeia-besættelsen jages af en rumorganisme, der er i stand til at imitere sit bytte. Nu skal de udmanøvrere deres forfølger for at komme hjem med livet i behold. I deres kamp om overlevelse skal de foretage et svært valg: for at redde dem selv, skal de sætte alle menneskeliv på spil. Funktioner: ET FILMISK OVERLEVELSESGYSERSPIL AF DEN NYE GENERATION Lev dig helt ind i denne gruopvækkende rumgyser med Lashana Lynch (Bob Marley: One Love, The Woman King) i rollen som astronauten "Young", der må rejse langt ud i rummets mørke for at redde menneskeheden. EN TRUSSEL I REALTID Undvig det dødbringende og glubske rumvæsen, der gennemstrejfer skibets mørke korridorer. Snig dig rundt, og overlist dine fjender med nødtørftige våbenløsninger og lynhurtige reflekser. STOL PÅ INGEN Mød et rumvæsen, der er i stand til at imitere sit bytte. Besætningens mange års træning og fælles tillid forvitres, når fjenden gemmer sig i det åbne. Hvem er et menneske, og hvem er ikke? Dine beslutninger er altafgørende! SPOL TIDEN TILBAGE Skriv din skæbne om, og ændr historiens gang med vores nye Turning Points-historietræ. Oplev de forskellige slutninger, lås op for skjulte stier, og red din besættelse fra deres skæbnesvangre død. SPIL MED ANDRE. Find op til fem spillere at spille sammen med, enten på sofaen eller til en filmaften. Vælg, hvem af dine besætningsmedlemmer du vil styre, og samarbejd med dine venner for at holde stand mod rumvæsener, dødbringende dilemmaer og katastrofale systemfejl. Online-multiplayer kommer i en opdatering efter lanceringen. I rummet har døden mange former.