DigeratiAction og adventure
Udforskning, plyndring og kamp! Fire eventyrverdener i én storslået samling: Fall of Light: Darkest Edition: Et historiebåret rollespil i en verden opslugt af mørket. En gammel kriger og hans selvlysende datter drager på en farlig rejse for at nå det sidste sted på Jorden, som endnu velsignes af sollys. Reverse Crawl: Et tempofyldt, strategisk og turbaseret rollespil, hvor du fører en hær af monstre og zombiebøller i krig mod den røde dronnings elitehelte. Indeholder en lokal PvP-spiltype, eksklusivt udviklet til Nintendo Switch. Skelly Selest: Et vanvitigt skydespil, hvor spilleren må træde i en dødsengels sted. Kun Selestial Order kan besejre de syndige rædsler, der lurer dybt i Helvede. Unexplored: Unlocked Edition: Træd ned i dommedagsgrotterne, stjæl Yendor-amuletten, og slip levende derfra. Unexplored er både let tilgængeligt og samtidig tilpas udfordrende, og det er et roguelite-spil, der helt igennem føles som et roguelike-spil.