Skelly Selest
Profetien forudsiger, at Helvede vil være fyldt, og de døde flyder over på Jorden. Kun Selestial Order kan stoppe den ondsindede Hellion-bølge. Skelly Selest er et sprintermaraton med våben og pointangreb, hvor spilleren træder i skeletrollen som en Heavenly Keeper. Gennemløb proceduredannet spidsrod med helvedesbæster og bosser og - gennem præcis kampstil - besejr de syndige rædsler, som gemmer sig i Helvedes dybder. Nøglefunktioner Kæmp voldsomme kampe i forskellige tilstande inklusiv en rogue-agtig tur igennem en dungeon, uendelig arena, Boss Rush, udfordrende Penitence Trials og endda et strategisk samlekortspil Besøg Bone Plains, Flesh Gardens og andre charmerende steder i et livagtigt landskab lavet med pixelkunst Bliv bekendt med monstrøse fjender og bosser Anvend velsignede genstande, våben og rustning for at overleve Red et udvalg af karakterklasser og smarte hatte, som kan låses op.