Anti Hero Bundle
Helte er overvurderede! Samlingen indeholder følgende skurkagtige spil: Nefarious: Spil som det snu og ondskabsfulde geni Crow i dette 2D-platformspil. Lav ravage i fem forskellige kongeriger! Tramp på heltene i ikoniske kampe, hvor du er bossen! Giv dit storhedsvanvid frit løb! Reverse Crawl: Et tempofyldt, strategisk og turbaseret RPG-spil, hvor du fører en hær af monstre og zombiebøller i krig mod den røde dronnings elitehelte. Indeholder en lokal PvP-spiltype, eksklusivt udviklet til Nintendo Switch. Underhero: Helten har fejlet sin mission i dette RPG-platformspil, og den onde konges håndlanger (dig!) må nødtvungent overtage hans plads. Slå til med den rette timing for at besejre dine fjender og redde Chestnut Kingdom fra din egen onde boss, Mr Stitches!