Året er 2029, og mekanisk forstærkede mennesker er udstødt af af samfundet. Adam Jensen, nu eliteagent, er tvunget til at arbejde i en verden, hvor afskyen for hans slags er stigende. Han er udstyret med højteknologiske våben og forstærkninger, og han skal vælge fremgangsmåde, og de rette personer at stole på, i forsøget på at afsløre en sammensværgelse. HDR-forbedringer giver rigere, mere levende farver.* MENNESKE 2.0 Vælg mellem et stort opbud af moderne våben, og tilpas dem, så de passer til din spillestil. I DEN NÆRE FREMTID ER MENNESKEHEDEN SPLITTET Udforsk og opdag en nær fremtid, hvor menneskehedens skæbne er på spil. MENINGSFYLDTE VALG OG KONSEKVENSER Oplev Deus Ex-verdenen, hvor dine beslutninger og handlinger påvirker udfaldet. DEUS EX: MANKIND DIVIDED - BREACH - NY SPILTYPE Deus Ex: Mankind Divided – Breach er en spiltype, hvor der introduceres en gådespils-/arkadespilstilgang til gameplayet. *HDR-funktion på Xbox One S med understøttede spil og fjernsyn.