Deus Ex: Mankind Divided - Assault Pack
Forbered dig på at rykke frem og angribe fjenden med jagtriflen med tilpasset overflade, Chaff-forstærkning, en pakke med normal ammunition til jagtriflen, en pakke med panserbrydende ammunition til jagtriflen, 2 håndgranater og 2 EMP-granater.