Deus Ex: Mankind Divided – sæsonpas
Deus Ex: Mankind Divided - sæsonpasset, som består af narrative DLC'er og genstande inden i spillet, er spækket med indhold, som vil hjælpe dig yderligere med at afdække overleveringerne i Deus Ex-universet. Sørg for at sikre dig sæsonpasset i dag!