Deus Ex: Mankind Divided - Assault Gear
Gør dig klar til at rykke frem for at angribe fjenden ved hjælp af den medfølgende Battle Rifle, og brug den medfølgende Chaff Augmentation til at give dig nogle få sekunder ekstra til at undslippe eksplosioner tæt ved. Slå til hurtigt og med sikker hånd. Eliminer fjenden, inden han ved, hvad der ramte ham.