Destroy All Humans! - Clone Carnage
Lav ravage i Clone Carnage! Denne separate DLC indeholder 4 spiltyper, 6 kort og multiplayer til op til 4 spillere. Med den delte skærm kan du give dobbelt skade i lokal multiplayer til 2 spillere. Gå amok i spiltyperne Rampage, Armageddon, Race og Abduction!