Deponia Collection
Ikke andet end skrald - Så langt øjet rækker. Rufus verden Deponia er en losseplads på størrelse med en planet. Da den smukke Elysian pige Goal bogstavelig talt falder i hans arme, lader Rufus drøm om at forlade Deponia også til at være inden for rækkevidde. Tag med Rufus på hans skøre eventyr og den mest bizarre kærlighedshistorie i videospillenes historie. Først efter at have overlevet vilde jagter, at have bygget sindssyge dimser og med en smule heltemodighed kan du klare denne ekspedition. 4 spil med over 50 timers spilindhold Fire prisbelønnede eventyrhit med over 50 timers spilindhold! Udfordrende hjernevriderspil, over 150 skøre karakterer og bizar dialog Unikt univers i Douglas Adams, Terry Pratchett og Matt Groening tradition Tidsrejser – kloningsteknologi – næbdyr-tastisk action!