Deer Hunter: Reloaded
Deer Hunter er tilbage! Deer Hunter: Reloaded er et jagtsimulationsspil i første person, baseret på verdens førende jagt-franchise. Deer Hunter giver en autentisk jagtoplevelse når spillerne besøger de bedste jagtområder i Nordamerika, lige fra sletterne i Vesttexas til Alaskas uvejsomme terræn. Du kommer til at spore og jage storvildt fra virginiahjorte, sorthalehjort, amerikansk sitkahjort, tykhornsfår, tyndhornsfår, amerikansk rensdyr, wapiti og mange flere. Dit mål er at forbedre din spilfigur ved at vinde præmiebonusser, som omfatter: førsteklasses udstyr, gps-sporere og ekstraudstyr til dine jagtvåben såsom et sigtehjælpesystem. Alt dit hårde slid betaler sig, for det er med til at forbedre dine evner ved at gennemføre udfordringer i både daglige og ugentlige missioner, når du tager ud på episke jagtture med fører for at blive "jægermester". Fremskridende baner i realistiske miljøer, virkelighedstro jagtscenarier og dyr med reaktiv kunstig intelligens får dig til at føle, at du selv er i marken med stakåndet action i jagten på storvildt! Og som om det ikke er nok, kan du deltage i fuglejagter i hvert område, blandt andet forskellige arter af ænder og gæs. Vær på vagt, for der er mulighed for at møde farlige dyr som pumaer, ulve og bjørne i hvert område! Gå ud at jage i dag!