Dead by Daylight
10 år med horror. 10 år med chok og nærdødsoplevelser. 10 år med brutale ofringer og nervepirrende flugt. Fanget for evigt i et rige af ældgammel ondskab, hvor selv døden ikke er en udvej, står fire beslutsomme overlevende over for en blodtørstig morder i et ondskabsfuldt spil om mod og forstand. Vælg side, og træd ind i en verden af spænding og rædsel med gyserspillenes bedste asymmetriske multiplayer. Du kan vælge mellem at spille en ustoppelig morder eller en af fire overlevere, der prøver at undgå en grusom død. Hver karakter har sit eget omfattende fremskridtssystem og masser af ting, der kan låses op, så du kan tilpasse din helt egen strategi. Arbejd sammen om at undslippe, eller jagt overleverne, indtil du har ofret dem alle. Denne udgave af Dead by Daylight giver dig adgang til 7 mordere (The Trapper, The Hillbilly, The Wraith, The Nurse, The Hag, The Huntress og The Doctor) og 9 overlevere (Meg Thomas, Claudette Morel, Jake Park, Dwight Fairfield, Ace Visconti, Nea Karlsson, Bill Overbeck, Feng Min og David King). Den indeholder også to kosmetiske add-ons med kostumer til forskellige karakterer.