CUBERS: ARENA
CUBERS: Arena er en elektrificerende slagsbror fra Arenaen/twin-stick kampspil. Spil som Baller, en slave der kæmper sin vej gennem en imponerende række gladiatorer for at genvinde sin frihed. Mangesidede og fordybende spillemåder; 4 unikke tematiske arenaer, alle med deres egen atmosfære af effekter og fjender, områder der kan ødelægges seje kampe mellem i Kampagne-måde. En lang række mini-spil til flere spillere (og til at spille alene!)! Vælg fra et arsenal af over 100 unikke våben, rustninger og færdigheder til at slås med bølger af fjender. “Bare-kom-an” venligt brandsystem, som giver fælder og fjender kan såre alle, hvilket tillader komplekse taktiske operationer. Observer og planlæg hvem du skal slå først og hvem der uventet hjælper dig i kampen! Dynamisk 360° kamperfaring. Slå fjenderne ned og bevæg dig i alle retninger. Flydende spil betyder mere kontrol til deltagerne. Få point ved at spille i kampagnemåde og mini-spil. Konkurrer med andre om højeste score på scoringstavlen!