Crysis Remastered Trilogy
Crysis Remastered Trilogy inkluderer: Crysis Remastered: Det starter som en simpel redningsopgave, men ender med at blive slagmarken for en ny krig, da en invasion af rumvæsner indtager en nordkoreansk øgruppe. I rollen som super-soldat Nomad, er du bevæbnet med en kraftfuld Nanosuit udstyret med hastigheds-, styrke-, armerings- og tilsløringsevner. Udnyt et bredt udvalg af modulære angrebsmuligheder, og tilpas taktikker og udstyr, så du kan dominere dine fjender i denne enorme sandkasse-verden. Crysis 2 Remastered: Rumvæsenerne er vendt tilbage til en verden hærget af klimakatastrofer. De invaderende raserer New York og begynder et angreb, der truer med at blive den totale tilintetgørelse af menneskeheden og det er kun dig, der har teknologien til at lede modstandskampen. Udstyret med den opgraderede Nanosuit 2.0 – tilpas din dragt og dine våben i realtid og lås op for seje nye evner i kampen for menneskehedens overlevelse. Crysis 3 Remastered: Som supersoldaten Prophet fortsætter du din søgen efter rumvæsnet Alpha Ceph, men nu skal du også afsløre sandheden om C.E.L.L., der har forvandlet New York City til en urban regnskov beskyttet af en kæmpe nanokuppel. Kæmp gennem syv forskellige distrikter og udslet dine modstandere ved hjælp af din Nanosuits overlegne teknologi, eller brug list til at nå dine mål som den usynlige frelser. Med din kraftfulde og dødbringende nye Predator-bue, er der intet, der stopper dig.