Corpse Party
"Sachiko, vi beder dig…" Et mislykket venskabsritual sender high school-eleven Ayumi Shinozaki og hendes venner til en alternativ virkelighedsudgave af en institution ramt af tragedie, der befandt sig på samme sted som deres skole for længe siden. Mens de tidligere skoleelevers hævngerrige ånder truer både vores hovedpersoners liv og forstand, er deres eneste håb om overlevelse – og efterfølgende flugt – at afsløre de rædselsvækkende hemmeligheder om mordene på de tidligere tilfangetagne. FUNKTIONER Atmosfærisk grafik i retrostil Smuk 16-bit-inspireret grafik, som sammen med grusomme beskrivelser og gåsehudsfremkaldende lyddesign vil sætte din fantasi på overarbejde og fremkalde uhyggelige indre billeder. Alle valg tæller Udforsk hvert eneste hjørne på Heavenly Host Elementary med en blanding af peg-og-klik-adventuregameplay og et intelligent RPG, hvor de valg, du træffer, markant vil ændre fortællingen og skæbnen for dens figurer. Mere indhold end nogensinde før Udover historiens fem hovedkapitler og 14 ekstrakapitler vil to nye ekstrakapitler nu dykke ned i forholdet mellem seriens populære figurer, Ayumi og Yoshiki, samtidig med at vi præsenterer Miku Shirayume og Ryoka Iwami – to figurer med deres helt egne, interessante roller at spille i den grusomme legende om Heavenly Host Elementary. En ny dimension af gys Tag hovedtelefonerne på for at fordybe dig i den komplet indtalte, japanske lydside og de knogleknusende lydeffekter, der, ved hjælp af de binaurale 3D-indspilningsteknikker, skaber en simuleret surround sound-oplevelse, som vil få dig til at kigge dig over skulderen hvert andet sekund.