Construction Simulator 2 US - Console Edition
Det populære mobilspil Construction Simulator 2 er tilgængeligt til Xbox One! Oplev en af de mest omfattende entreprenørsimulatorer til mobilenheder optimeret til din konsol. I Construction Simulator 2 US – Console Edition bygger du dit eget entreprenørfirma og overtager 40 originale, licenserede entreprenørmaskiner fra producenterne Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER Kipper og Kenworth. Grav så meget, du vil, i den populære efterfølger til Construction Simulator 2014, styr enorme kraner, last byggematerialer, rør cement, og dæk gaderne i byen Westside Plains med asfalt. Construction Simulator 2 US – Console Edition tager dig med til USA og byder på vejbyggeri og masser af arbejde med entreprenørmaskiner. Udvid til nye regioner, opbyg din flåde, og lær at mestre over 60 medrivende og udfordrende entreprenørjobs. MOBILHITTET – NU TIL DIN XBOX ONE Det populære mobilspil Construction Simulator 2 er nu tilgængeligt til din Xbox One! Brug din trådløse Wbox-controller, opnå bedrifter, og udforsk Westside Plain som aldrig før takket være grafikken, der er optimeret til Xbox One. EN ENORM FLÅDE MED MERE END 40 KØRETØJER OG MASKINER originale, licenserede køretøjer og maskiner fra Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell, STILL, ATLAS, Mack Trucks, MEILLER Kipper og Kenworth. Styr CAT's D8T-bæltetraktor, 430F2-skovlgravemaskinen og 745C-lastvognen med vippelad, Palfingers PK 27002 SH-lastekran, Liebherrs 81K-tårnkran og LTM 1300-mobilkranen, ATLAS' L310-gummihjulslæsser og Bell Equipments B45E-lastvogn med vippelad samt T880 fra Kenworth. MERE END 60 FORSKELLIGE ENTREPRENØRJOBS Udforsk Westside Plains, og lær at mestre over 60 medrivende og udfordrende entreprenørjobs, som blandt andet omfatter reparation af slidte veje, genopbygning af en jernbanebro, havearbejde, konstruktion af nye boliger og industrihaller, transport af varer og maskiner, opførelse af nye lejligheder, reparation af kanaler og meget mere. DIT EGET ENTREPRENØRFIRMA Når du har startet dit eget firma, kan du udforske nye regioner i Westside Plains stykke for stykke og påtage dig endnu større og mere lukrative jobs i den åbne verden i Construction Simulator 2 US – Console Edition. INKLUDERER BYGGERI OG REPARATION AF VEJE For første gang nogensinde kan du udføre vejbyggeri og reparere veje i dårlig forfatning i Construction Simulator 2 US – Console Edition. Du kan opleve spillet fra en ny vinkel med specialbyggede maskiner fra Caterpillar og nyde en endnu mere varieret dag på byggepladsen.