Conan Exiles
Conan Exiles er et online multiplayer-overlevelsesspil, nu med trolddom, der foregår i Conans verden Besøg en enorm åben verden, og spil sammen med venner og fremmede, når du opbygger dit eget hjem eller endda en by, du deler med andre. Overlev frysende kolde temperaturer, udforsk huler, der er fulde af skatte, udvikl din figur fra en overlevende strejfer til en mægtig barbar og magtfuld troldmand, og kæmp for at dominere dine fjender i episke belejringskrige. Conan Exiles kan spilles som fuld single-player, co-op eller vedvarende online multiplayer. OVERLEV I ET VILDT LAND Klæd dig varmt eller tænd et bål, så du kan holde varmen, og husk at køle af i varmen. Jagt, lav mad, spis og drik for at holde dig i live. Byg et læ mod hvirvlende sandstorme. Vær forsigtig, når du udforsker mørke ruiner, ellers kan du blive korrumperet af fæl trolddom. BYG ET HJEM OG ET KONGERIGE Indsaml ressourcer for at fremstille værktøj og våben, så du kan bygge alt fra et lille hjem til hele byer bid for bid med et omfattende byggesystem. Placér fælder, elevatorer og andre forsvarsværker, og pynt så dine kreationer med møbler, fremstillingsstationer og meget mere. DOMINÉR THE EXILED LANDS Gør krav på din plads i The Exiled Lands, også selvom du må tage den fra andre spillere! Byg belejringsvåben, og brug sprængstoffer til at nedbryde din fjendes by. Placér fælder, hverv trælle, og byg forsvarsværker, så dine fjender ikke kan invadere dig. ACCEPTÉR DEN MØRKE MAGIS KORRUPTION Opdag mørke trolddomme, og fordærv dit legeme for at bruge dem. Særlige fordele gives til dem, der opgiver en del af deres livskraft. Ofr trælle for at hidkalde dæmoner og de udøde, og underlæg dem din vilje. Hidkald mørke, flyv gennem luften på bevingede bæster, og nedkald lynnedslag over dine fjender. TIDSALDRE KOMMER TIL THE EXILES LANDS Nu kommer opdateringer til Conan Exiles i Tidsaldre. Hver Tidsalder har sit eget tema, gratis gameplay-opdatering og Battle Passes. Denne model lader os tilføje funktioner og forbedringer gratis, og giver spillerne en nem måde at støtte spillets udvikling og modtage eksklusive temabaserede kosmetiske genstande. UDFORSK EN ENORM ÅBEN VERDEN: Rejs rundt i en massiv og sammenhængende verden fra de bølgende sandklitter i sydens ørken, gennem de mystiske sumpe i østen til de sneklædte tinder i det frosne nord. Du kan klatre overalt og har fuld frihed til at udforske. BRUTAL, BLODIG KAMP Kæmp mod vilde uhyrer og andre spillere med et actionorienteret, kombinationsbaseret kampsystem. Undvig, blokér og lære at mestre den sande kampkunst, så du kan blive den største kriger i The Exiled Lands. Dræb med buer, dolke, sværd, økser og meget mere.