Combat Racing Bundle
Oplev hastighed og kaos i særklasse med Caged Element Combat Racing Bundle – der indeholder fanfavoritten GRIP: Combat Racing, som bragte genrens voldsomme hastighed og tyngdekraftstrodsende racerløb til et moderne publikum – samt Warhammer 40,000 SPEED FREEKS. Caged Elements nyeste spil bringer deres karakteristiske, knogleskælvende gameplay ind i det voldelige, nådesløse 41. årtusinde, hvor en kult af vanvittige, hastighedsbesatte orker samles for at deltage i larmende og halsbrækkende løb i de sjældne pauser mellem åben krigsførelse. Om Warhammer 40.000: Speed Freeks: Størt ind i høj-Orktane-kaos med sammenstødende speedmobs, med adrenalinpumpende kamp-racing gennem det brutale Warhammer 40.000-univers. Kør i faldefærdige køretøjer fyldt med bombastiske våben og kraftfulde evner i et halsbrækkende, fuldgas Speedwaaagh! til døden. Saml din flok af dakka-spyttende vogne, og før dit hold til sejr på tværs af flere kort i denne eksplosivt unikke fortolkning af kamp-racer-genren. Udslet dine fjender med snedige strategier og rå styrke, mens dit hold suser mod den ultimative ære. Leder du efter mere fart og mere dakka i dit liv? Så behøver du ikke lede længere, I IDIOTER! Om GRIP: GRIP er et højoktan, hardcore kamp-racerspil med voldsom fart og bevæbnet til tænderne med tunge våben. Inspireret af spil som Rollcage, Wipeout, Motorstorm og Star Wars Podracer er det noget, du aldrig har spillet før. Udnyt kraften fra tyngdekraftstrodsende køretøjer på hjul eller i luften, og smad dig vej gennem modstanderne med et voldsomt arsenal af bizarre våben. GRIP leverer en af de hurtigste og mest unikke raceroplevelser nogensinde, mens du klatrer op ad vægge, lofter og alt andet, du kan få dit køretøj op på. Mestre snoede baner, tricks og udfør vanvittige stunts, mens du kæmper dig vej gennem fremmede planeter for at blive den ultimative køretøjsangriber.