Coloring Book: Complete Bundle - 396 drawings
Nyd ubegrænset kreativitet: - 396 billeder at farvelægge! - En palet med 310 farver for fantastiske nuancer - 9 værktøjer, der giver avancerede effekter og nemhed – f.eks. en pensel, der altid maler inden for konturerne Del oplevelsen: - Op til 4 spillere kan farvelægge samtidigt! Coloring Book: Complete Bundle indeholder: ● Grundlæggende kapitel ● Junglen ● Rummet ● Familie og hjem ● Køretøjer ● Kostumefest ● Sød prinsesse ● Kosmisk sjov ● Sjove dyr ● Havdyr ● Livet på gården ● Skatteeventyr ● Eventyr ● Klassiske fortællinger Med sit store udvalg af muligheder er Coloring Book perfekt til både yngre og ældre børn – og en afslappende oplevelse for voksne.