Chocolate Factory Simulator
Selv automater elsker chokolade i Chocolate Factory Simulators verden! Velkommen til Chocolate Factory Simulator, hvor tandhjul og damp arbejder på overtid for at skabe den lækreste chokolade! Brug dit urværksværksted fyldt med gourmetmaskiner til at skabe alle de slags chokolade, dine kunder kan drømme om! Verdens steampunk-teknologi er perfekt til fremstilling af søde sager, og alt er tilgængeligt for dig i din produktion. Tilfredsstil selv de mest kræsne kunder. Verden i Chocolate Factory Simulator er fuld af forskellige kunder fra forskellige lande og højder, som alle samles på din fabrik for at få én ting: deres yndlingschokolade. Tag imod deres bestillinger, og lær deres præferencer at kende for at vinde loyale kunder. Oplev den farverige verden uden for dit værksted gennem deres personligheder. Kunsten at lave chokolade. Lav kunstfærdige praliner ved hjælp af al den damp- og tandhjulsdrevne teknologi, du har til rådighed i dit værksted. Oplev en række forskellige opskrifter, og vær kreativ med præsentationen af dem - skift form og farve på din chokolade, og tilføj endda noget tilbehør for at få den til at skille sig ud! Pak den ind i farverig emballage, og voilà! Du har skabt en æske med smukke chokolader! Rekrutter din helt egen automat! At jonglere med alle dine kunders ordrer og indfald ville være en hård opgave alene. Det er derfor, du har Nougat! Nougat er din helt egen personlige chokoladeautomat. Giv ham opgaver, modificer ham, opgrader hans evner, og du vil få den bedste chokoladeassistent, du nogensinde kunne ønske dig!