Cats and Seek : Kyoto
Cats and Seek: Kyoto er det tredje hyggelige eventyr i denne elskede serie. Udforsk en charmerende scene i hjertet af Kyoto, og leg gemmeleg med søde katte! Med beroligende lyde, søde billeder og afslappende spiloplevelser er det den perfekte måde at slappe af på – alene eller sammen med venner. Funktioner: - 200+ skjulte katte at opdage - Nyt! Foto- og maletilstand til at fange og farvelægge din scene - Gratis hints til at hjælpe dig undervejs - Gemsystem til at spore dine fremskridt - Justerbare spilfarver, lysstyrke og kontrast!