Samle dine venner og familie til CATAN: Complete Collection! Denne definitive udgave inkluderer det grundlæggende spil CATAN, den strategiske dybde af udvidelsen The Helpers, og den fascinerende kompleksitet af Cities & Knights. Uanset om du er en erfaren spiller eller nybegynder i CATAN-verdenen, garanterer denne omfattende samling uendelige timer med spændende konkurrence, snedig forhandling og strategisk erobring. Løft dine bordspilseventyr til nye højder og skab din vej til sejr med den Complete Collection af CATAN. CATAN - Konsoludgave Anskaf ressourcer, mestr nye strategier, og opbyg dine bosættelser på tværs af et bord, der kommer til live. Udfordr familie og venner i din stue, på farten eller spil mod smart og dynamisk AI for at blive den vindende cataner, og tag derefter disse færdigheder med online med fuld krydsspil-kompatibilitet! The Helpers Benyt dig af færdighederne og tjenesterne fra CATAN's mest indflydelsesrige indbyggere. Den første officielle udvidelse til CATAN - Konsoludgave, The Helpers tilføjer et ekstra lag af strategi til kernespillet ved at introducere nye regler med tolv nye figurer med unikke evner. Cities & Knights Din succes i Catan har medført velstand og rigdom – men samtidig uønsket opmærksomhed. En nådesløs barbarhorde fornemmer rigdommene overalt og er allerede på vej mod Catans kyster. Kan du stadig komme ud på toppen med denne trussel svævende over øen? Er dine riddere stærke nok til at standse tidevandet alene, eller kan I tilsidesætte jeres uoverensstemmelser med andre byer i et fælles forsvar af Catan? Hver beslutning tæller, og uret tikker.