Cash Cleaner Simulator: The Essentials
Cash Cleaner Simulator: The Essentials omfatter det komplette Cash Cleaner Simulator-spil samt DLC-pakken LOUD & LOADED. Vis dine evner som pengevasker, brug den nye pengepistol og klæd dig på i nyt fancy tøj med de unikke dekorationer, du kun finder i LOUD & LOADED.