CAPTURED
“BioShock møder Resident Evil i et nyt Xbox-spil” Gaming Bible Udforsk en procedurelt genereret, endeløs gang fuld af usædvanlige fænomener og rum i konstant forandring. Du er fanget i et endeløs loop - hvis du går ud af huset føres du blot tilbage til den samme gang. I totalt mørke, rum efter rum, føles dit engang så velkendte hjem mere og mere fremmed. CAPTURED er et analogt horrorspil, hvor du tager billeder af anomalier med dit kamera for at undslippe af en tilsyneladende endeløs gang i dit eget hjem. Undersøg mystiske fænomener, overlev skræmmende væsener og nå enden af gangen! Bryd loopet ved at træne din hukommelse. Brug dit kamera til at zoome ind på mistænkelige ændringer, og vælg deres anomalitype. Kameraets hukommelse slettes, hvis du overser eller fejlagtigt identificerer usædvanlige fænomener i et loop. Tag billeder af 13 anomalier for at slippe ud. Tag dig i agt for uventet selskab. Det kan være en god taktik at være helt stille, men hvis du opholder dig for længe i et loop, kan det afsløre din placering. Brug din lommelygte, kamera og døre strategisk for at overleve hvert væsens unikke mekaniksystemer. Fordyb dig i 90'ernes nostalgiske æstetik med en tilpasset bevægelsesoplevelse med realistisk grafik, minimalistisk brugerflade og uhyggelig atmosfære. INDHOLD Oplev isolation og en skræmmende følelse af at være fanget i et loop-hus i slutningen af 90'erne. Udforsk en procedurelt genereret gang i en skræmmende atmosfære. Zoom ind på anomalier med dit kamera, og tag billeder af dem. Identificer og klassificer anomalier samt objekter, elektronik, belysning, vand, forsvundne rum og forvrængede rum. Overlev tre monstre, der hver især har unikke egenskaber og mekaniksystemer. Fordyb dig i en analog horroroplevelse med realistisk grafik, 90'er-VHS-æstetik, dynamisk kamerasystem og fængslende lys fra lommelygten.