Capcom Arcade Stadium
Genoplev Capcom-klassikerne! 1943 -The Battle of Midway- fås som gratis download! Skydespil, kampspil, action: Alle dine favoritgenrer findes i denne hæsblæsende samling! Capcom Arcade Stadium bringer al nostalgien fra spillehallerne tilbage, men tilføjer nye og spændende funktioner, som du ville ønske, at du havde haft dengang! Ligesom i de gode, gamle dage Fra 3d-renderede arkadekabinetter til scanline-filtre: Pakken har alt, hvad du skal bruge for at genskabe arkade-atmosfæren. Visningsindstillingerne kan tilpasses, så du kan skræddersy din egen personlige oplevelse og genopleve arkadespillenes storhedstid. Helt nye måder at spille på Du kan spole spillet tilbage, justere hastigheden og gemme og indlæse dit spil når som helst, så dine gamle favoritter kommer til at føles splinternye! Hvert spil har online-ranglister, så du kan se, hvordan du klarer dig i forhold til spillere fra hele verden! Capcom Arcade Stadium, hvor retro-følelsen møder højteknologiske nyheder i frisk udgaver af Capcoms klassikere! Medfølgende spil 1943 - The Battle of Midway - Spillere: 1-2 i samarbejde Genre: Skydespil Versioner: Japansk og engelsk Bemærk: Antal af spillere afhænger af spillet. Bemærk: Selvom nogle spil lige nu kun kan købes i pakker, bliver det måske i fremtiden muligt at købe spillene hver for sig.