Canada Region Pack
Canada-pakken indeholder et nyt bonusområde med 4 ekstra jagtområder med rensdyr, elg og wapiti. Desuden kan du have lidt SJOV ved at jage canadagæs, og som om det ikke var nok kan du møde et nyt farligt dyr, gråbjørnen!