Cakey's Twisted Bakery
Cakey's Twisted Bakery er en stealth survival horror, hvor du skal bage for at overleve. Fanget i et vanvittigt bageri, der vrimler med søde maskotmonstre, spiller du som et fortabt barn, der leder efter sin bror. Snig dig gennem slikfarvede korridorer, saml bizarre ingredienser, og lav farvekodede tærter, der kan bedøve og ødelægge dine fjender. Gem dig under bordene, tag tid på dine bevægelser, og afslør den mørke hemmelighed bag bageriets grinende ansigter. En opskrift ad gangen, kæmp dig ud, før du bliver den næste dessert.