By af ædelsten (550)
Battle Ages 550 ædelsten (Bonus-valuta) Køb for at styrke dit skatkammer i Battle Ages. Ædelsten giver dig mulighed for øjeblikkeligt at fuldføre konstruktion samt hurtigt at styrke dit forsvar!