Bus Bound - Bus Pass
Køber du et Bus Pass, får du øjeblikkelig adgang til en ekstra bus: Horizon Speed 40ft. Gen 2 samt 3 ekstra Retro-skins. Derudover garanterer Bus Passet adgang fra dag 1 til alle tre indholdsudvidelser i det øjeblik, de bliver tilgængelige! (Forventes at udkomme i 2026) DLC 1: En førsteklasses buspakke med to nye busser fra RIDE! DLC 2: En ny spiltilstand, der er særligt designet til at sætte din forståelse af byen på prøve. Oplev passagerservice på helt nye måder! DLC 3: En udvidelse af kortet med nyt terræn, nye forhindringer og flere nye stoppesteder for at sætte dine køreevner på prøve! Bus Pass er din adgangsbillet til hele Bus Bound!