Bus Bound - Bus Pack
Let’s RIDE Bus-udvidelsen giver spilleren adgang til to nye busser – K9MD og K11M fra specialisten inden for elektriske køretøjer, RIDE, BYDs amerikanske aflægger. RIDE K9MD: RIDE K9MD 40 er 12,5 meter lang og 2,6 meter bred og en venderadius på 13,3 meter, og den er med god grund en favorit til offentlige transportsystemer, universiteter og virksomhedsområder. RIDE K11M: 18,5 meter lang, 2,6 meter bred og med led, så den er optimal til at betjene mange passagerer – RIDE K11M 60 er ideel til transportsystemer i byen med mange passagerer. Flyt mange passagerer rundt i byen, mens du tager hensyn til bæredygtigheden.