BucketCrusher: Cool Kidz
Med dette DLC låser du op for: - chokoladebarvæggen - appelsinjuicevæggen - gummikyllingevæggen - teddybjørnvæggen - hanoi-tårnvæggen - notesbogsvæggen - skaktårnvæggen - højttalervæggen - fidget spinner-skin - farveblyant-skin Brug dine legetøjs-skins til fuldstændigt at smadre de nye vægge, så der ikke er en eneste mursten tilbage!