BucketCrusher: Complete Edition
Vil du kunne ødelægge væggen helt, indtil der ikke står en eneste mursten tilbage? Fordyb dig i det mest tilfredsstillende afslappede spil, hvor du river vægge ned mursten for mursten ved hjælp af en rundsav! Skub murstenene ind i din BucketCrusher for at omdanne dem til kontanter, men pas på - du kan løbe tør for brændstof! Når du har fuldført den første væg, venter der mange farverige og spændende mosaikker i forskellige former, som du kan grave i og rive fra hinanden! Funktioner: - riv 35 fantastiske murstensmosaikker ned med din sav! - ændr udseendet på din sav med 14 forskellige skins! - tjen mønter for hver mursten, du samler, og nulstil dine fremskridt for at få prestigepoint! - opgrader din maskine for mere kraft, størrelse, længde og brændstofkapacitet - køb forskellige forbedringer: løbebånd, tank, multiplikator, rabat og servo! - slap af og find ro efter en lang dag - pas på, spillet er meget vanedannende! Opgrader din maskine efter hvert niveau, og tænk nøje over, hvordan du bedst investerer dine penge. Øg længde, kraft, størrelse og brændstofkapacitet for at få flere mursten i hver runde! Hvis du vil rive vægge ned hurtigere og tjene flere penge, kan du købe særlige permanente opgraderinger, der koster prestigepoint – men pas på, for for at få dem skal du nulstille al din fremgang!