BucketCrusher: Around The World
Med dette DLC låser du op for: - kaktusvæggen - dinosauræggevæggen - skattekistevæggen - ballonvæggen - vindmøllevæggen - fyrtårnsvæggen - pyramidevæggen - skorstenvæggen - gear-skin - ror-skin Brug dine skins til fuldstændigt at smadre de nye vægge, så der ikke er en eneste mursten tilbage!