Blood Knights
To dødsfjender,et blodigt bånd, ingen nåde. Kæmp med Alysa og Jeremy mod horder af fjender for at redde verden. Massakre for to: spil solo eller med en ven.Hakkespillet kan spilles solo eller med en ven på ethvert tidspunkt.Co-op giver mulighed for forskellig taktik: fang fjender med vampygrebet og drik deres blod for at blive stærkere. Del dit blod med dine medspillere og støt dem på den måde.