Blasphemous
Blasphemous er et udfordrende actionplatformsspil, der kombinerer tempofyldte kampfærdigheder fra kam-prollespil med en dyb og stemningsfuld fortælling, der opleves ved at udforske et stort univers af ikke-lineære baner. En modbydelig forbandelse har ramt landet Cvstodia og alle dets indbyggere – den er blot er kendt som Miraklet. Spil som Den Angrende – den eneste overlevende efter massakren 'Stille Sorg'. Fanget i en endeløs cyklus af død og genfødsel er det din byrde at befri verden fra denne forfærdelige skæbne og finde årsagen til dine kvaler. Udforsk denne mareridtsagtige verden af perverteret religion, og opdag dens mange hemmeligheder. Brug mægtige comboer og brutale henrettelser til at bekrige horder af groteske monstre og titaniske bosser, der alle kan flå dine lemmer af, ét efter ét. Find og brug relikvier, rosenkranse og bønner, der hidkalder de himmelske kræfter til at hjælpe i din søgen efter at bryde din evige forbandelse. Indeholder: Udforsk en ikke-lineær verden: Overvind frygtindgydende fjender og undgå dødbringende fælder, mens du kæmper dig vej gennem varierende landskaber og søger frelse i den mørke, gotiske verden Cvstodia. Brutal kamp: Brug Mea Culpa, et sværd smedet af skyld, til at slagte dine fjender. Få ødelæggende nye combos og særlige træk, mens du eliminerer alt på din vej. Henrettelser: Lad din vrede få frit løb, og sol dig i modstandernes grumme sønderlemmelse - alt sammen i smukt udførte henrettelsesanimationer. Tilpas din spilopbygning: Opdag og brug relikvier, rosenkranse, bønner og sværd-hjerter, som giver dig de nye evner og færdigheds-boosts, som du skal bruge for at overleve. Eksperimentér med forskellige kombinationer, der passer til din spillestil. Dramatiske bosskampe: Horder af gigantiske, forskruede skabninger står i vejen for dig og dit mål. Lær hvordan de bevæger sig, overlev deres ødelæggende angreb, og tag sejren. Få adgang til Cvstodias mysterier: Verden er fuld af forpinte sjæle. Nogle tilbyder dig hjælp, og nogle af dem vil have noget til gengæld. Få belønninger og en dybere forståelse af den mørke verden du bor i, ved at afdække disse martrede spilfigurers historier og skæbner.