Better Save Soul
Ingen kan sige sig fri for at synde - det er, hvad byens biskop prædiker, og det er sandt. Men hvem sagde, at man ikke kan blive renset fra disse synder? Hjælp din nye ven Euric med at opfylde sin længe elskede drøm og fjerne skårene af synd fra hans sjæl. Til gengæld vil han dele en bog, som beskriver en ny teknologi til global styring af zombie-arbejdsstationer ... Hvad vil du gøre for at få fingrene i den?